9 Mayıs 2011 Pazartesi

Y Kuşağı ve E-öğrenme 2020

Kurumlar, kendilerine özgü iç eğitimleri e-öğrenme platformuna sadece "oryantasyon eğitim içerikleri" olarak taşımakla kalmayarak kurumdaki tüm rollerin canlandırıldığı ve şirketin simule edildiği bir platformda yeni personellerini veya eğitime alınan personellerini bu ortamda canlı senaryolarla eğitip sınayabileceklerdir.
Kurumun doğru simülasyonu, aynı zamanda yaratıcılığın yeni senaryolarla ortaya çıkmasına, sorunlara alternatif çözüm sunabilecek personele yol açmak için yanlızca tek bir doğruya yönlendirmeyen onlara alternatif de sunan eğitsel senaryoların oluşturulması gerekliliğini doğuracaktır.
Zaman ve mekandan bağımsızlığı da ekleyince, kurum simulasyonunda "anında reaksiyon" tepkimelerinin ölçülmeside mümkün olacak, "problem karşısında verilen anlık tepkilerin ölçümü", "takım oyunlarının çeşitli zamanlarda oynanabilmesi" de mümkün olabilecektir.
Tüm bunlar artık Y kuşağının bağlantıda bulunduğu dijital platformların kendini geliştirmesi, alternatiflerin çoğalması ve hızlarının yükselmesi ile başlayacak ve bahsettiğimiz tüm gelişmeler ve yenilikler bu yeni hız ve alternatiflerle yerini suyun akışında bulacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder